Shiat får lite panik

Jag får lite panik ibland, typ som att jag egentligen borde göra något helt annat än det jag gör med mitt liv.. Jag får en känsla av att är det verkligen så här det skall vara resten av livet (jobba,äta,sova) nä jag vill resa och hitta på saker jag inte borde enbart för att de är roliga att göra..

Jag har en fobi för komformitet och ett sansat och lugnt svensson-liv, jagfår lite kalla kårar när jag tänker på att sitta i samma hus med samma gubbe och göra samma saker resten av livet.. Just nu har jag panik över att jag e bunden till denna stad, detta jobb (jag menar allmänt samma jobb), min hund, mina räkningar.. Gaaaah jag vill inte, jag vill kunna byta lägenhet närjag känner för det, jobb när jag vill och åka vart jag vill¨utan att behöva ta hänsyn till en massa jävla MÅSTEN hela tiden..

Give me a bungalow på en strand, en hembränningsapparat, en livsförbrukning av cola, snus, cigg, pan pizza & en dator med schysst uppkoppling och jag e nöjd lixom..



Jag kräver inget utom min FRIHET.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0