Update

Så då har man vart hos läkaren då och som vanligt när det gäller moi har jag en Öli, bra diagnos där doktorn.. Jag fick iaf lite antibiotika acetylcystein och hostmedicin.. Det senare kan fan behövas för jag har snart hostat lungorna ur mig.. Det enda negativa med hostmedicin är att man mår så jävla illa och så smakar det bläää, dock inte värre än acetylcysteinen (jag fattar att våra par vägrar dricka skiten).

Nu är jag iaf strax hemma och det e nog lika så bäst för det börjar bli woosy i huvudet, en lite luddig känsla av friskhet kan man säga :).. I like it.. Mindre nice är det faktum att jag fortfarande inte städat sedan våran förfest :(, hela min säng e full med crap som the dream team lyckades välta ner, och min gardinstång är böjd på mitten så det ser ut som väärldens kvart hemma hos mig nu.. Men kul hade vi det finns det tydligen bevis på också :/...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0