Här sitter jag i fullt paty mode

Men vart FAN e alla andra då?? Inte vet jag, vet du?? Inte fan borde jag bry mig om jag hade haft iaf en vapendragare som e like losst som jag är just nu.. Fan det kommer blir segt å jobba på söndag men jag vill så gärna parta.... NUUUUUU..... Ring Mig 0735049240 (OM JAG KÄNNER DIG) ingen annnan får ringa mig såvoidare inte en utan mina pollare ger dig dispans.. Dessa dispens går ut är han snygg (ja) är han snäll (ja) är han hård (ja) är han lite små sjuk (JA)....


Så ligger l'ägret just nu.,. Det vill säga det finns inga läger, det finns ett anntal mindre hyttor jag skulle kunna besöka om jag ville men jag gör det inte.. Jag väntar på att mitt läger skall komma till sans..

Eller att jag skall helt så där plötsgligt bara träffa den coolaste killen i hela världena och eftersom jag e så jävla tajt så väljer han ju mig och så kan ni andra medelålderspojkar men diverse pinsamma problem stanna där ni är--

Detta kommer dock ALDIG hända..Alla som känner mig vet att pengar betyder enormt lite för mig, men absolut man mådtr ju lreva gött å så.. Alla vill ha saker och mitt problem är att ser jag något/någon jag vill ha så ser jag till att få den det..

Om ni läserdetta imorgon innan raderas så kanjag söga att ähh va va skulle jag säga.. AJA SHIT THE SAME pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0