I do like em BAD

Jag har och kommer alltid gilla bad boys, förresten kan någon visa mig en enda brud som inte gillar bad boys.. Anledningen är enkel en bad boy är aldrig förutsägbar och han är aldrig tråkig. Det enda problemet med att dejta bad boys är att man kan råka ut för en hel del frustration, speciellt om de är på riktigt bad :/, när det gäller män är jag verkligen stenålder. Pojkarna tenderar att vara MÄN inte pojkar, extremt heta (finns ett par undantag), ha enormt stark vilja men den brukar inte direkt vara fokuserad på rätt saker, tatuerade, rakade, leva ett sex, drugs & rock n roll liv & sällan eller aldrig hålla sig till en kvinna..

Kort sagt lite som mig, eller de måste vara rätt lika mig för jag brukar skrämma vanliga pojkar. Jag kan vara lite extrem ibland men jag är och kommer alltid förbli den jag är så för att palla med mig måste man nog vara lite knäpp.. Jag trodde nog faktiskt att jag skulle växa ur bad boy fasen men det verkar inte direkt så :/, jaja jag kommer ju iaf inte ha tråkigt ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0