Today is a good day

Jag är ledig och jag har fått någorlunda ordning på mitt dåliga humör som dominerat den senaste tiden =)... Woohoo sedan har jag fått i mig en kopp kaffe och äntligen fått knåpat ihop ett brev som skall skickas iväg till diverse ställen ( jag tänker inte säga vad det handlar om men ni är ju inte dumma i huvudet).. Nu behöver jag bara en schysst bild också men det skall ju inte va så svårt med mitt utseende ;), jag blir verkligen ALDRIG bra på bild särskilt inte presentabla bilder..

Jag skall nu jobba 3 helger i rad och dessutom 2 veckor då jag endast är ledig 1 dag i veckan. Jag måste verkligen lära mig att lägga schema på ett bättre sätt i framtiden, visst det e jävligt gött att vara ledig 3-4 dagar i rad men jag tror att jag lärt mig att det inte är värt att slita ihjäl sig 2 veckor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0