My mission in life

Just nu iaf är att lära känna lite nya människor, inte så att jag e trött på de jag redan känner för dom är kind of awesome, men det skulle inte vara helt fel att träffa lite fler singel polare som gillar att festa och ragga söta pojkar med underbara armar ;).. Jag har typ 2 singel polare (brudar aså) och den ena är verkligen helt sjukt bra på att vara min wingwoman men hon har barn och kan inte supa te det så ofta som jag skulle vilja och den andra har gått å börjat dejta (va fan e det för stil lixom). Jag tycker nog att alla mina tjejpolare borde dumpa sina pojkar och börja ragga 20åringar med mig :) (ja 20-åringar idag ser ut som 25:åringar och är ruggigt heta).

I've still got it (not that I could loose it).. Jag tycker att det e sjukt kul att flirta med söta pojkar även om jag inte menar något med det, att inte ta det hela på allvar hjälper också och man kan inte misslyckas om man bara ser det som en kul grej typ. Jag kan inte förstå människor som säger att dom inte kan eller inte tycker om att flörta, det är liks naturligt för mig som att andas typ, och det är något jag gör utan att varken tänka eller tveka och det är verkligen sjukt roligt... Så det så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0