Asia baby

Förhoppningsvis kommer en person i min omedelbara närhet börja jobba i Kina snart och då tänker jag hälsa på och utnyttja denna individ samt passa på att se Japan och ev Vietnam tänkte jag.. Problemet = pengar pengar pengar.. Jag har inga, men nu jävlar skall det sparas för jag skall se Asien och så är det med den saken. Nu är det ju inte säkert att personen börjar jobba där men då får jag helt enkelt bara åka till Amsterdam och festa upp pengarna istället, vilket inte låter som en helt dum ide faktiskt :/, jag borde egentligen hålla mig låångt borta från party städer och länder där de säljer billiga kläder men wtf you only live once..

Det enda jag är lite skeptisk över är att resa i Asien som ensam brud men som jag skrev innan you only live once, men om jag känner mig själv rätt kommer jag antingen banga eller aldrig mer komma tillbax :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0